José Miguel bermúdez, CEO bound4blue: “ CDTI Berrikuntza gisa garatzeko lagundu du enpresa ”

Enpresak bound4blue moduan kokatu da ete bat oso berritzailea garraioaren sektorean, ontzigintzan. Azken 10 urteotan asko haztea izan du eta bere garapenerako inbertitzaile ugari izan du, hala nola Berrikuntza, kasu honetan, CDTIKO ekimenaren bitartez, Innvierte programaren egokitasuna

Foto José Miguel Minguez -CEO de bound4blue
Teknologia hori zazpi bider handiagoa sortzen duten hegazkin-hegalen konbentzionala eusteko bat

Duela bi hamarkada, ingeniariak eta ingeniari aeronautikoak espiritu ameslari bat eratzea erabaki zuten hiru konpainia egiteko garrantzitsua du ingurumenean inpaktu sortzen ekin itsas garraioa. 2022, itsas garraioaren sektorerako% 3 lagundu karbono dioxidoaren emisio globalak (CO2), aurkeztu beharra azpimarratzen du kritika irtenbide jasangarriak errentagarritasuna arriskuan jarri gabe.

Hala ere, egia da azken urteotan nazioartean neurriak ezarri dira murrizteko, eta erregai-kontsumo handiko industria-emisioei, ontzi-oraindik aurrean aurre egin diren erronka ikaragarria itsas garraio-bolumena mundu osoan.

Ibilgailuen aerodinamika esperientzia José Miguel bermúdez, sortzaileetako bat eta CEObound4blueorduan, ezinbestekoa izan dela sistema diseinatzea eta garatzea, haizearekin propulsan duen xurgatze kandelak egiteko, hainbat ontzi-motak. Gainera, modu autonomoan funtzionatzen du irtenbidea izan behar dute giltza eskura erako armadoreek eta ontzi-kostuak murriztea, eta erregai-emisio kutsatzaileen kutsatzaileak murriztapenamurriztea.

Sistema honekin, dagoeneko ezarri da, eta hiru ontzi eta eSAIL ® izeneko, hitzarmenak sinatu ditu osagarri gisa, armadore Marubeni Corporation-En beste bound4blue Louis Dreyfus Company-rentzat eta Odfjell batean instalatzeko.

Lau eSAILs etorkizuneko

Lau eSAILs etorkizuneko 26 metroko bat zuzentzeko zuku bidez fletado garraio-Louis Dreyfus Company (LDL)

“ gaur egungo panoraman, jose Miguel bermúdez, are gehiago nahastu dira; izan ere, erregaia eragiketa-gastuak izan diren armadoreek, altuena da, eta horrek berekin dakar, gutxi gorabehera, kostuen% 60. Ondorioz, behar bat badago bakarrik ez aseko dituzten irtenbideak ematea eta informazioko iraunkortasun-helburuen, baina horrez gain, bideragarritasun ekonomikoa bermatzeko izan diren armadoreek eta operadoreak. ingurumen-erantzukizunaren Elkargunearen eta konplexutasuna kontuan hartuta, gure proiektua gainditzen saiatu zen erronka finantza azpimarratu du ”.

Hiru eSAILs etorkizuneko 22 metro

Lau eSAILs 22 metroko altuera etorkizuneko itsasontzi batean kimikagaien ontzia (tanquero) Odfjell Tankers jabetza

Apustu berritzailea

Sistema eSAIL ® erabileran oinarritzen da profil aerodinamiko baten lodiera handiko bat xurgatze-sistema adimenduna, haien eraginkortasuna handitzeko, propultsio-. Teknologia hori zazpi bider handiagoa hegazkin-hegalen konbentzional batek sortzen eusteko.

“ bestalde, kandelak egiteko modernoak instalatu ikuspegi bat izan da enpresa horrek erronka co-propulsar itsasontziak sartzea. ez da erraza; izan ere, kandela hauek bakoitzaren tamaina, 36 m-ko altueran ” izan daiteke. Prozesu horretan azpimarratu nahi izan dugu sektoreko eta, batez ere, erakunde gisaCDTI Berrikuntzaesker, aholkularitza eta finantzazioa, hobetzen jarraitu ahal izan dugu gure helburua I + gn inbertitzen jarraitu, eta, horren ondorioz, ekarpen positiboa botere eta klima-aldaketaren aurka borrokatzeko ”.

Hiru eSAILS etorkizuneko

Hiru 22 metroko altuera izango duen etorkizuneko eSAILs ro-ro bat fletado jabearen Airbus Louis Dreyfus Armateurs bidez

Enpresa-hedapena


Horren bulegoak Kantabria, bartzelona eta singapurren eta txantiloi bat baino gehiagok osatzen dute, bound4blue 40 langile ari dira gaur egun, hedapena bat bere merkatuetan presentzia europako eta asiako gisa.

datozen urteetan inbertitzen jarraituko dugu “ ikerketa eta garapenerako gure irtenbideak haizeagatik zenbait itsasontzi-segmentu hobetzeko propultsio-helburuarekin eta eskuragarriak dira. Bestalde, eraginkorragoak egiteko gaitasuna ere zabaldu egingo dugu, merkatuaren eskaera asetzeko ekoizpena gure bazkideekin gaur egun dituen eta izan ditzakeen batez ere, gaur egun lan egiten dugu, eta eskualdeetan ez ”.

“ gainera, hazkunde hori hedatzeko eta gaitasun-eza eta kontratatzeko langile espezializatuak, esate baterako, kontrol-ingeniaritza mekanikoa eta, salmentak eta saldu osteko zerbitzua, ekoizpen ”.

CDTIBerrikuntza

Cdtik Berrikuntza agentzia da, berrikuntzaren finantziazio-zientzia, berrikuntza eta unibertsitateak, berrikuntza eta garapen teknologikoa sustatzen du espainiako enpresen finantzaketa eta laguntza-eskaerak bideratu diren I + g + b proiektuak espainiako estatuko eta nazioarteko erakundeen arloetan hobetzeko Laguntzen Dugu. enpresen maila teknologikoa bultzatzen eta, espainiako eta nazioarteko sare bat estaltzeko; 51 herrialdetan, espainiak izan duen parte-hartzeari eta elkarlan teknologikorako hitzarmena sartzen ziren eta teknologia-transferentzia nazioarteko programak nazioarteko enpresa CDTI ere. enpresak sortu eta finkatzeko oinarri teknologikoko Espainia.

Ikastetxean, garapen teknologikoa eta berrikuntza, E.P.E. (CDTI) erakunde publikoa da zientzia, Berrikuntza ministerioaren mendeko eta unibertsitateak.

Informazio gehiago:

Prentsa-bulegoa
prensa@cdti.es
91-581.55.00

Interneten
Web gunea:www.cdti.es
Ditu Linkedin-En:https :// www.linkedin.com/company/29815
X:https :// twitter.com/CDTI _ berrikuntza
Youtuben:https :// www.youtube.com/user/CDTIoficial