KonpromisoakKalitatea

Cdtik direnekin, urtero, gutun honekin lotutako zerbitzuen kalitate-konpromisoak hauen arabera:

Imagen carta de servicios
  • Informazio- eta aholkularitza-zerbitzuaJasotako kontsulta guztiei erantzungo die: Cdtik postontzietan baten arreta jasotzen diren unetik, gehienez ere zazpi eguneko epearen barruan eta behar bezala mantenduko berri ematea, eta sareko nodoak PIDI laguntza eta zerbitzuak buruzko prestakuntza-mintegia. Era Berean egiten dira, gutxienez hiru hilean behin egin behar web-orrian eta argitaratuko du, bere kontu ofiziala% 100 LinkedIn buruzko garrantzizko informazioaren zerbitzuetara sartzeko eta tipologietara kudeatzen duen I + g + b arloko laguntzak.
  • Erregistro zerbitzua eta espedienteen izapide elektronikoakEgoitza Elektronikoa: cdtiko funtzionamenduan mantenduko da etengabe, erantzuteko fluxu konstantea laguntzak eskatzeko deialdi irekia egin ahal izateko laguntzak tramitatzeko deialdi itxia-ezarritako epeen barruan, deialdiak eta bere oinarri.% 100 funtzionamendu-gorabeherak dagozkion erabiltzea galarazten duten egoitza elektronikoa izanen da, 24 ordu igaro baino lehen.
  • Txosten Arrazoituak:% 100 Txosten Arrazoituak emango dira gehienez ere hiru hilabeteko epean, jakinarazpena jasotzen den egunetik kontatuta enpresearen eskaria.