Compromisos de Calidade.

O CDTI avaliará anualmente os servizos relacionados con esta Carta conforme aos seguintes compromisos de calidade:

 

Imagen carta de servicios
  • Servizo de Información e Asesoramento:  O CDTI responderá a todas as consultas recibidas nas caixas de correos de atención nun prazo máximo de 7 días desde a súa recepción e manterá correctamente informados os nodos da rede PIDI sobre as súas axudas e servizos realizando polo menos 1 seminario de formación trimestral para eles. Así mesmo, publicará na súa páxina web e na súa conta oficial de LinkedIn o 100% da información relevante sobre o acceso aos seus servizos e ás diferentes tipoloxías de axudas que xestiona en materia de I+D+i.
  • Servizo de Rexistro e Tramitación Electrónica de Expedientes: A Sede Electrónica de CDTI manterase en funcionamento de forma permanente, para dar resposta ao fluxo constante de solicitudes de axudas de convocatoria aberta e para permitir a tramitación das axudas de convocatoria pechada dentro dos prazos establecidos nas súas convocatorias e ordes de bases correspondentes. O 100% das incidencias de funcionamento que impidan a utilización da Sede Electrónica resolveranse nun prazo máximo de 24 horas.
  • Informes Motivados: O 100% dos Informes Motivados emitiranse nun prazo máximo de tres meses desde a data de recepción da solicitude da empresa.