Compromisos de Qualitat
El CDTI avaluarà anualment els servicis relacionats amb esta Carta conforme als següents compromisos de qualitat:
- Servici d'Informació i Assessorament: El CDTI respondrà a totes les consultes rebudes en les bústies d'atenció en un termini màxim de 7 dies des de la seua recepció i mantindrà correctament informats als nodes de la xarxa PIDI sobre les seues ajudes i servicis realitzant almenys 1 seminari de formació trimestral per a ells. Així mateix, publicarà en la seua pàgina web i en el seu compte oficial de LinkedIn el 100% de la informació rellevant sobre l'accés als seus servicis i a les diferents tipologies d'ajudes que gestiona en matèria de R+D+I.
- Servici de Registre i Tramitació Electrònica d'Expedients: La Seu Electrònica de CDTI es mantindrà en funcionament de forma permanent, per a donar resposta al flux constant de sol·licituds d'ajudes de convocatòria oberta i per a permetre la tramitació de les ajudes de convocatòria tancada dins dels terminis establits en les seues convocatòries i ordes de bases corresponents. El 100% de les incidències de funcionament que impedisquen la utilització de la Seu Electrònica es resoldran en un termini màxim de 24 hores.
- Informes Motivats: El 100% dels Informes Motivats s'emetran en un termini màxim de tres mesos des de la data de recepció de la sol·licitud de l'empresa.