Compromisos de Qualitat

El CDTI avaluarà anualment els serveis relacionats amb aquesta Carta conforme als següents compromisos de qualitat:

 

Imagen carta de servicios
  • Servei d'Informació i Assessorament:  El CDTI respondrà a totes les consultes rebudes en les bústies d'atenció en un termini màxim de 7 dies des de la seva recepció i mantindrà correctament informats als nodes de la xarxa PIDI sobre les seves ajudes i serveis realitzant almenys 1 seminari de formació trimestral per a ells. Així mateix, publicarà a la seva pàgina web i en el seu compte oficial de LinkedIn el 100% de la informació rellevant sobre l'accés als seus serveis i a les diferents tipologies d'ajudes que gestiona en matèria de R+D+I.
  • Servei de Registre i Tramitació Electrònica d'Expedients: La Seu Electrònica de CDTI es mantindrà en funcionament de forma permanent, per donar resposta al flux constant de sol·licituds d'ajudes de convocatòria oberta i per permetre la tramitació de les ajudes de convocatòria tancada dins dels terminis establerts en les seves convocatòries i ordres de bases corresponents. El 100% de les incidències de funcionament que impedeixin la utilització de la Seu Electrònica es resoldran en un termini màxim de 24 hores.
  • Informes Motivats: El 100% dels Informes Motivats s'emetran en un termini màxim de tres mesos des de la data de recepció de la sol·licitud de l'empresa.