Pestana de resumo da axuda

Acción

Programa Tecnolóxico Aeronáutico (PTA)

Beneficiarios

Agrupacións de empresas en dúas categorías:

  • PTA Grandes Empresas: Agrupación constituída por entre 3 e 6 socios, dos cales polo menos un deberá ser PEME, e liderada por unha Grande Empresa. Polo menos dúas das empresas deben ser autónomas.
  • PTA PEMES: Agrupación constituída por entre 2 e 4 socios, todos eles PEME, e liderada por unha PEME (non microempresa). Polo menos dúas das empresas deben ser autónomas.

As agrupacións resultantes non terán personalidade xurídica, polo que un dos participantes actuará como coordinador ou representante desta ante o CDTI.

Con carácter previo á formulación da solicitude, os membros da agrupación deben subscribir un acordo interno que regule o seu funcionamento.

 

Call type

Concorrencia competitiva con prazos determinados de presentación.

Prazo de presentación

Apertura: martes, 4 de abril de 2023.

Peche: 16 de maio de 2023, ás 12:00 horas do mediodía, hora peninsular.

Convocatoria: Publicación no BOE.

Convocatoria: Publicación en BDNS.

 

Tipo de soporte

Subvención. 

Orzamento da convocatoria

41 669 022 euros

Deste orzamento, reservaranse 8 000 000 euros para proxectos PTA PEMES.

O orzamento poderá ser incrementado ata 40 millóns de euros adicionais se se produce un aumento do crédito dispoñible.

Funcións de axuda

Subvención ata os límites de intensidade máximos: 65 % Grande Empresa, 75 % Mediana Empresa e 80 % Pequena Empresa.

Para cada proxecto e beneficiario, o límite de intensidade de axuda virá dado polo peso de cada tipo de actividade (investigación industrial ou desenvolvemento experimental) e pola intensidade máxima que corresponda en cada caso.

A contía das axudas non poderá superar os límites establecidos no artigo 4 do Regulamento (UE) n.º 651/2014, do 17 de xuño de 2014.

Características do proxecto

Proxectos plurianuais desenvolvidos en calquera CC.AA. española.

PTA Grandes Empresas:

  • Orzamento apto mínimo de 3 500 000 euros e máximo de 12 000 000.
  • Orzamento mínimo apto de 500 000 euros para empresas grandes e medianas; 250 000 euros para pequenas empresas.
  • Duración: os proxectos deberán finalizar o 30 de xuño de 2025.

PTA PEMES:

  • Orzamento apto mínimo de 1 500 000 euros e máximo de 5 000 000.
  • Orzamento mínimo elixible por empresa de 200 000 euros.
  • Duración: os proxectos deberán finalizar o 30 de xuño de 2025.

Distribución equilibrada do orzamento ao longo da duración do proxecto.

Ningunha das empresas autónomas da agrupación, nin ningún grupo de empresas vinculadas ou asociadas, poderá superar o 60 % do orzamento financiable do proxecto.

Financiamento da convocatoria

Estas axudas están incluídas nas actuacións e investimentos considerados no Plan Nacional de Recuperación, Transformación e Resiliencia, que recibirá financiación dos fondos «Next Generation EU», entre eles, o Mecanismo de Recuperación e Resiliencia da Unión Europea.

Non serán obxecto de axuda aquelas actuacións que, directa ou indirectamente ocasionen un prexuízo significativo do medio ambiente («principio DNSH» polas súas siglas en inglés), de acordo co artigo 17 do Regulamento (UE) 2020/852 do Parlamento Europeo e do Consello do 18 de xuño de 2020, relativo ó establecemento dun marco para facilitar as inversións sostibles.

Só poderán seleccionarse aquelas actividades que cumpran a lexislación ambiental nacional e europea pertinente.

En caso de subcontratación, a entidade beneficiaria da axuda haberá de prever mecanismos para asegurar que os subcontratistas cumpren co principio de DNSH.

Permite xerar informes motivados

Si.

Gastos elegibles

Admítense os seguintes custos directos de execución:

  • Custos de persoal.
  • Custos de instrumental e material inventariable.
  • Custos de investigación contractual, coñecementos técnicos, patentes de fontes externas (adquiridas en condicións de plena competencia) e consultoría ou servizos equivalentes destinados de xeito exclusivo ao proxecto.
  • Actividades de consultoría para o apoio dos labores de coordinación do representante (límite máximo de 15 000 euros por anualidade).
  • Gastos xerais e outros gastos de explotación adicionais que deriven directamente do proxecto.
  • Gasto derivado do informe de auditor, (límite de 1500 euros por beneficiario e anualidade).

Subcontratación: poderá alcanzar ata un máximo do 50 % do orzamento financiable de cada beneficiario.

Cando o importe do gasto subvencionable supere as contías establecidas para o contrato menor na Lei 9/2017, do 8 de novembro, de Contratos do Sector Público, o beneficiario deberá solicitar, como mínimo, tres ofertas de diferentes provedores con carácter previo á contratación.

As entidades integrantes da agrupación non poderán subcontratarse entre elas as actuacións obxecto da axuda.

En caso de que a subcontratación se realice con entidades vinculadas ao beneficiario, deberá solicitarse autorización ao CDTI.

Os participantes responderán das obrigas finais de reintegro en relación coas actividades que se comprometesen a realizar. En caso de incumprimento da devandita obriga, todos os integrantes da agrupación responderán solidariamente

Criterios de avaliación

Os criterios de avaliación son:

CRITERIO

PUNTUACIÓN

1. Tecnoloxía e innovación do proxecto e implementación 

0-40

2. Capacidade do consorcio con relación ao proxecto

0-25

3. Impacto socioeconómico e ambiental  

0-35


Para que unha solicitude sexa apta, deberá ter unha nota final igual ou superior a 50 puntos.

efecto incentivo

Considerarase que as axudas teñen efecto incentivador se, antes de comezar a actividade, o beneficiario presentou a solicitude de axuda.

Acumulación e incompatibilidades de percepción de axudas complementarias

As axudas concedidas no marco desta convocatoria son incompatibles, mentres se estean en execución, con calquera outra axuda pública de ámbito europeo, estatal ou autonómico, se teñen os mesmos fins e obxectivos.

Convocatorias de documentación